fredag, juni 26, 2009

Det kommer blir mycket Jackson nu ett tag, och det är han värd!

Vaknade just och inser att världen gått miste om Michael Jackson. En av vår tids absolut största inom underhållningsbranschen. Jag var aldrig något fan som jag varit fan av Springsteen, Dylan, Thåström och andra, men Michael Jackson hade något som ingen annan hade. Vet inte hur många gånger jag påpekat att av världens tio bästa låtar har Jackson gjort kanske tolv, tretton. Det är så bra ibland att man spricker. En Greatest Hits med honom slår i princip allt annat

Därför har världen gått miste om något. För långt inne i mig, även om jag visste att det bara var fåfänga drömmar, har jag ändå trott att den här comebacken skulle bli nåt stort, en revansch för en av världens kanske mest trakaserade människor. Ett knytnävsslag rakt i maggropen på alla belackare och för den fantastiska musiken blinda människor. Det kommer blir mycket Jackson nu ett tag, och det är han värd!



1 kommentar:

Anonym sa...

På www.minnessidan.se kan vi nu tända ett ljus för idolen samt också skriva i en minnes bok