söndag, oktober 19, 2008

Microbloggande

Litet tekniskt mellansnack.

Har tänkt mig att göra ett försök med minibloggande här på Pooma. Egentligen vet jag inte vad det är, men det tycks vara korta små uppdateringar om vad man gör och känner och sånt där. Väldigt mycket mer direkt än mina låånga poster här på bloggen. Vi får se om det funkar och passar in. Risken finns att det mest blir trams och strul och åker ut ganska fort.

Skriv gärna nån kommentar om vad ni tycker om grejjen i fråga.

/Mattias

Technorati Taggar:

1 kommentar:

Danne sa...

Hallå där!

Jag har valt att stå över små och korta inlägg. Risken är att de bli alldeles för ointressanta att läsa.

Istället försöker jag alltid få iväg ett viktigt meddelande varje dag. Det har hitills lyckats väldigt bra.

http://dannemanne.blogg.se/