torsdag, juni 07, 2007

Tydligen kan man väcka känslor ibland!

Upptäckte att jag plötsligt fått massa besök från en Ulf Lundell sida. Blev naturligtvis nyfiken på vad det kunde bero på. Så jag gick in och snokade lite och hittade att en vid nick Bobby ondgjort sig över min text om Live in Dublin med Bruce. De känslor jag lyckats frambringa hos honom var:

"Själv klarade jag inte av att läsa klart. Fick svåra spykänslor halvvägs och kände en oerhörd lust att springa ut på gatorna och skrika ´Heja Reinfeldt!´ För av sån här skit kan man faktiskt bli moderat."

Man undrar lite om det var det positiva till Bruce som var anledningen till den ideologiska omvändelse Bobby kunde få, eller om det var kopplingen till ett vänsterperspektiv. Förmodligen det senare. Synd att han inte kommenterade här så man kunnat få en debatt.

/Mattias

Inga kommentarer: